عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

کوچولوها

قدر زمان حال را بدانید که گذشته بر نمی گردد و آینده شاید نیاید.  

 گالیله  

 

سلام 

این پست می خوام چندتا عکس از بچه های خیلی خوشگل و خوردنی براتون بذارم 

خیلی بانمکن حتما ببینید:  

** روی عکس ها کلیک کنید تا توی صفحه ی جدید براتون باز بشن و بتونید توی سایز اصلی ذخیره شون کنید :)

 

 

ای جان 

ببینید با چه خیال راحتی دراز کشیده و داره می خنده.... 

خیال راحت...  

 

 

وای خدا این یکیو 

چه لپایی داره.... 

 

آخــــــــــــــــــــــــــــی 

چه قدر من بچه ی این جوری دوست دارم خدایا 

خیلی نازداره.... 

 

گربه ی بیچاره 

  

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای 

دامنشو 

بلوزشو 

عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم 

چه جوری به کفشاش نگاه میکنه 

خیلی خوشمزه س این بچه... 

 

اینم یه خنده  واقعی از ته دل 

یه خنده از ته ته ته دل 

خوش به حالش با این دنیای شادی که داره.... 

 

ببینید با چه عشقی عروسکش رو بغل کرده... 

دلم می خواد همینجوری بگیرم بچلونمش 

 

چه کیفی کرده 

 

این یکی انگار از اوناییه که در ظاهر خجالتین اما در باطن وقتی یخشون باز شه از دیوار راست هم بالا میرن 

 

اینم خیلی خوش تیپه  

خوش تیپی هم عالمی داره هااا 

 

 

یه عکس دیگه هم هست که اگر فکر می کنید دل دیدنش رو دارید می تونید برید ادامه مطلب و ببینیدش....

 

 

این عکس خیلی خیلی خیلی ناراحت کننده ست 

هرچی اون خیال راحت و خنده های از ته دل و عشق به عروسک ها و بازی های بچگانه توی عکسای قبلی قشنگ و شادی بخش بود این عکس ناراحت کننده ست 

این چند روز هرچی دلم می گره و می خوام گریه کنم به عکس این دوتا نگاه می کنم 

خیلی معصومانه و مظلومانه ست... 

 

اگر ناراحت شدین ببخشید دیگه 

گفتم که اگر دلش رو ندارید نیاین ادامه مطلب.... 

تا بعد...

نظرات 7 + ارسال نظر
amir دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 13:46 http://booshehr.blogsky.com

درود بر تو

واقعا دنیا خیلی بی رحمه
در عین اینکه خیلیها دارن میخندن و ورجه وورجه میرن خیلیهای دیگه فقط به خاطر رنگ پوستشون و بنیادگرایی مذهبی باید اینجوری اشک بریزن

صد رحمت به حیوونا

اوهوم خیلی بی رحمانه ست
بعضی وقتا توی اخبار هست که مثلا یه حیوان بچه ی یه حیوان دیگه رو بزرگ می کنه اما آدما...

هانیه یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 20:29 http://solongwar.persianblog.ir

آها

اوهوم

پریساParpar91 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:38 http://parpar91.blogfa.com/

سلام گلی جونموای اگه بدون اول چقد ذوق زده شدم برا عکس بچه ها بعدش که رفتم ادامه ی مطلب .....اصن چیزی نمیتونم بگم

نههههههههههههههههههههههههههههههههه

سلام عزیزم
ببخشید که ناراحتت کردم
اما خیلی دلم برای اون دوتا طفلک سوخت
خیلی معصومنواسه همین عکسشون رو گذاشتم

هانیه چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 00:48 http://solongwar.persianblog.ir


چلا دخملم بخض کلده؟

به خاطر ادامه مطلب

نفس دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 19:45 http://princess91.blogsky.com/

هیچکدوم مثل دومی ناز نبودن
بگیری لپاشو بخوری جیگرم
همراه با یه بوس خوشکل

نگو همه شون بچه هامن یه مادر که نمی تونه بین بچه هاش فرق بذاره(البته بچه های توهمی هاااا)
ولی اون دومی خیلی تپل شده انگار حق بقیه رو خورده
اما کلا همه شون چلوندنی اند

مهسا... یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 07:25

هانیه یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 01:17 http://solongwar.persianblog.ir

اوخیییییییییییییییی

آخی
حالا به کسی نگیا اما بچه هامن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد