عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

بستنی

سلام

خب دیگه خودتون ببینید:

خوب چه طور بود خوشتون اومد؟؟؟؟

حالا که اینقدر لذت بردین دلتون میاد نظر نداده برین!!!

پس نظر فراموش نشه لطفا

فعلا بابای

 

حضرت علی (ع)

 

 

ایزد به کعبه داد علی را به فاطمه

این بود معنیش که علی خانه زاد ماست

میلاد با سعادت مولای متقیان،حضرت علی (ع) بر تمام شیعیان جهان مبارک باد

 

 

Gipsy Kings

سلام

امروز متن ترانه ی اسپانیولی (No Volvere یا Amor mio) رو به همراه ترجمه ی انگلیسی و فارسیش گذاشتم.

متن اصلی (اسپانیولی):


Amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo
amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo
Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordar no quiere recordar
Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordar no quiere recordar
Lo laon lo la lo la
Lo la
Lo la
Lo la

متن انگلیسی (ترجمه rennie selvaggio):


My love
my love please
don’t go away
i will count the hours
until i see her
my love
my love please
don’t go away
i will count the hours
until i see her
Come back
i will not return i will not return…
i don’t want to remember, i don’t want to remember
Come back
i will not return i will not return…
i don’t want to remember, i don’t want to remember

متن فارسی (ترجمه آتنا سوادکوهی):


عشق من
ای عشق من، خواهش می کنم مرا ترک نکن
ساعتها به انتظار می نشینم تا او را ببینم
 
عشق من
ای عشق من، خواهش می کنم مرا ترک نکن
ساعتها به انتظار می نشینم تا او را ببینم
برگرد
من باز نمی گردم، باز نمی گردم
نمی خواهم به یاد بیاورم، نمی خواهم به یاد بیاورم
برگرد
من باز نمی گردم، باز نمی گردم
نمی خواهم به یاد بیاورم، نمی خواهم به یاد بیاورم

برای دانلود آهنگ بفرمایید ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

نی نی ناز

سلام

خوبین؟

خوشین؟؟

بعد از امتحانا من و کامپیوترم با هم رفتیم مرخصیاین طوری شد که نشد بیام

این دفعه چند تا عکس از بچه های خوشگل گذاشتمکه خیلی با نمکه

حتما ببینید اگر نه ضرر می کنید

نظر هم که حتما یادتون نمیره

اگر نه باز هم ضرر میکنید اما با شدت بیشتر

اینم یه نمونه ش

بقیه ش تو ادامه مطلب

ادامه مطلب ...