عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

جای خالی

تو نیامده بودی که جای خالیت را پر کنی
آمده بودی ببینی من با جای خالیت چه می کنم  . . .
نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 10:12


میدونستم از دست رفتی....

گلنوش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:05 http://bia2ddb.blogsky.com

آخی چقدر مفاهیم جمله ملموسه
مهسا تو که دیگه بمیرم واسه اینهمه جای خالی
واسه تو جای خالیه واسه ما چیه

میبینی خاله
البته این جمله ها رو بیشتر واسه تو میذارم که بدونی عاقبت عشق و عاشقی چیه
اگر نه مامان بزرگم که حرفه ایه و خیلی منطقی با این مسائل برخورد می کنه
منم که...کلا تو جاخالی سیر می کنم

مهسا شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:34

هییییییییییییییییییییییییییی
حتی نمیاد ببینه با جای خالیش چیکار میکنم
اخه من با جای خالیش چیکار کنم؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
مجبورم جای خالیشو پر کنم دیگه!!!

خودش می دونه که تو به بهترین شکل ممکن با جای خالیش برخورد میکنی
به خاطر همین نمیاد
چون نه تنها جای خالی خودش پر شده بلکه جاهای خالی دیگه هم پر شده و بیاد اصلا جاش نیست باید دم در وایسه
حالا اگه تو جرات داری تو چشاش زل بزن و بگو دم در وایسا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد