عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

محکوم کردن اهانت به پیامبر اعظم(ص)

« بسم الله الرحمن الرحیم»

*******************************

« پیغمبر بزرگ اسلام با یک دست قرآن را برداشت و با دست دیگر شمشیر ، شمشیر را برای سرکوبی خیانتکاران و قرآن را برای هدایت. »

حضرت امام خمینی (ره)



--------------------------------------------------------------------------------

ما عده ای جوونیم که اینجا دور هم جمع شدیم شاید از جوونایی که خیلی ها فکر میکنن به خاطر بعضی علایقمون مثل موسیقی ، اینترنت و چیزایی شبیه به این دیگه از دینمون دور شدیم و برامون اهمیتی نداره که چه بلایی سر دین ، فرهنگ و تاریخمون میاد. اما امروز اومدیم که بگیم ما هنوز هم دین و ارزشهامون برامون مهمه همون طوری که برای بچه های انقلاب و جنگ مهم بود.

اومدیم بگیم که ما هیچ اهانت و جسارتی رو به بزرگان دینمون خصوصا اگر اون شخص انسان والایی همچون پیامبر بزگوارمون باشه ، تحمل نمیکنیم و جلوی کسانی که میخوان عقایدمونو از ما بگیرن می ایستیم حالا به هر قیمتی که باشه مهم نیست .

مهم اینه که همه اون افراد ، چه اون کسانی که اونور آبها نشستند و دائم سعی در خراب کردن چهره اسلام و مسلمین دارند و چه افرادی که توی همین کشور خودمون به این مسائل دامن میزنند بدونن که ما جوونای ایرانی هنوز هم همون غرور و عزت و تعصب پدرانمون رو داریم .

ما هرگز به کسی اجازه بازی کردن با احساسات مذهبیمون رو نمیدیم ، خواه عناصرخارجی باشند خواه عناصری خود فروخته و دست نشانده غرب.

ما به عنوان نمایندگانی از نسل جوان و نسل سوم انقلاب هر گونه اهانت به ساحت مقدس بزرگان دینمون به خصوص حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم میکنیم و از همین جا حمایتمون رو از هنرمندانی که به این عمل اعتراض کرده بودند اعلام میکنیم .

« از اول ظهور اسلام ، مسلمین حافظ دین مبین اسلام بوده اند ، حتی برای حفظ دین از حق خود گذشته اند. »

حضرت آیت الله خامنه ای

به نقل از وبلاگ رسمی مجید اخشابی



--------------------------------------------------------------------------------


پ.ن۱ : از تمامی دوستانی که خودشون وبلاگ دارند و از این طرح حمایت می کنند درخواست دارم این پست را با ذکر نام منبع (وبلاگ رسمی مجید اخشابی) در وبلاگشون قرار بدهند و از بازدید کنندگان وبلاگشون بخواهند که اونها هم همین کار رو انجام بدهند.

پ.ن۲ : هر کس این مطلب را توی وبلاگش قرار داد لطفا از طریق کامنت ها به من خبر بدهد.

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



نظرات 5 + ارسال نظر
مهکام سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 16:08 http://photokam.blogfa.com

سلام.خوبی؟من آپم بهم سر بزن.ممنون

مهاجر دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 15:08

دوست عزیز سلام

فرا رسدن بهار طبیعت موسم تولد شکوفه های هستی و آغاز سالی سرشار از خوبی ها را به شما تبریک می گویم.
امیدوارم سلامتی .موفقیت وبرکت همراه همیشگی شما و خانواده محترمتان باشد

هومر دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 14:49 http://www.bar0bach.blogfa.com

سلام گلی جان شما منو هی شرمنده می کنی سر میزنی بهم ممنون . وبلاگ خیلی توپی داری فکر کنم خیلی مطلب داری که هنوز رو نکردی مگه نه اخه این همه مطلب و از کجا می یاری. وخی کردم بابای . موفق باشی

مهکام پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 02:35 http://photokam.blogfa.com

سلام.من آپم.بهم سر بزن.ممنون

علی چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 14:30 http://cs3.blogsky.com


سلام !!! وبلاگ جالب و با حالی داری ... خوشم اومد .
یه جورایی میخوام جبران کنم !!! آخه مطالب توی وبلاگت واقعا به دردم خورد و ...
منم یه وبلاگ دارم اگه خواستی یه سری بزن ... ولی نمیدونم اون قدر که وبلاگ تو به دردم خورد وبلاگ من هم به دردت بخوره !!! اینه که میخوام یه جور دیگه جبران کنم !!!
راستش چیز زیادی ندارم ولی میتونم یه چیز های با حالی در مورد موبایل بهت یاد بدم !!!
برو به وبلاگم و ازسمت راست بر روی "هک موبایل با sms " کلیک کن . با حاله ، میتونی با sms
- شماره های دوستت را بدون اینکه بفهمی بیاری رو موبایل خودت
- اس ام اس هاشو (همه رو ) به طور خود کار بیاری رو موبایلت
- آخرین تماس هایی که گرفته رو ببینی
- نوع گوشیش رو بدونی
- و . . . .
امیدوارم تونسته باشم جبران کنم – توی وبلاگم نظرت رو بنویس تا بدونم تونستم جبران کنم یا نه ؟
چاکرتیم .

خوشحالم که مطالب وبلاگم به دردتون خورد...
احتیاجی هم به جبران نیست ...
همین نظر انرژی بخش شما برام کافیه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد