عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

سیب

گفتی سیب و لبانت برای لبخندی گشوده شد ..  

چیک چیک !!  

اولین تصویر در روحم تصویر میوه ممنوعه ای بود ، 

که از میان لبان به سرخی سیبت خارج شد..  

من نه فرشته ام و نه شیطـان..  

 

من آدمی هستم که می دانم ، 

لبخندت بهشتی از سیب به پا خواهد کرد ..!! 

 

 

پ.ن: تصویر تزئینی است...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا جمعه 17 آبان 1392 ساعت 10:58

کوووووووووووووووووووووو تا 1شنبه که حضوری نشونم بدی!
من همین جا می خوام

خب تو همین گلی جون باش من مامانی صدات می کنم

باشه بیا چت بهت نشونش می دم
نه دیگه اسممو عوض کردم

مهسا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 19:05

میشه تصویر اصلیشو بذاری گلی جون؟؟

واسه تصویر اصلی ایشالا حضورا خدمت میرسم
آخی اصلا عادت ندارم بهم بگی گلی جوون :|
تصمیم گرفتم اسمم رو عوض کنم

مهشید پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 14:39 http://www.luxfa.ir

ممنون

خواهش می کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد