عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

دانشگاه خوبمون:)

شخصی که امروز زیر سایه ای ارمیده ، مدیون کسی است که مدت ها قبل درختی کاشته است . 

وارن بوفه


سلام

خوبین؟

امروز بعد از مددددددددددددددددددت ها اومدم که یه آپی بکنم...

دانشگاه داره تموم مبشه و من افسردگی گرفتم

شکلک های بلاگ اسکای هم زشت شده

ای بابا! اینم شد زندگی

این منظره قشنگ هم یه گوشه از دانشگاهمونه که یکی از دوستای خوش ذوقم عکس گرفته و منم این شکلیش کردم

این شکلکا هم همچنان رو مخ منه!

حتی دلم واسه محوطه ی دانشگاهم از همین الآن داره تنگ میشه :(

دوستانی که سابقه ی فارغ التحصیلی دارن لطفا یه کم به من امید به آینده بدهند!!


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:59

البته مال تو come back stage نبوده، come back weblog بوده!!!
دانشگاهمون که تموم شد یه روز روی یه stage قرار میذاریم که بشه come back stage

نه مامانی اذیت نکن دیگه
stage بود چپااااال
نمیشه به جای خودمون یه چند نفر دیگه رو استیج برن و ما تماشاشون کنیم؟؟

مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 19:25

سلاااااااااااااااااااااااام مامانی من امروز اومدم این پستاتو دیدم!
بازگشتت رو تبریک می گم
این عکسه هم برام باز نمی شه ولی خب می دونم کدومه دیگه

سلاااااااااااااااااااااااام مامانی
منم Come back stage خودمو بعضیا رو تبریک می گم
خوب عکسه رو هم که می دونی کدومه دیگه

پویا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:17 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام خانم گلی ...

چه دانشگاه با صفائی داشتید...
من هم اگه جای شما بودم با تعطیلیش افسردگی می گرفتم...
ولی خوب با فارغ التحصیلی و انشالله شغول شدن به کار فضای جدید از محیط جدید برای شما ایجاد میشه که خاطرات خوبی میتونه براتون رقم بزنه ..

آره محوطه دانشگاهمون فوق العاده زیباست و این تازه یه گوشه ی خیلی کوچیکشه!!
انشالله این طوره که شما می گین

زهره سادات یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:04

سلام گلی جون
اوه پس هنوز یه سال دیگه می تونی از دوست داشتنی هات لذت ببری. البته منظور دانشگاهه وگرنه تا ابد بهونه واسه زندگی هست.
لینک شدی
شاد باشی

سلام
بله هنوز دوترم هست
ممنون از جمله هاتون
راستش اولش که نوشتم دلداریم بدین فکر نمی کزدم موثر باشه اما جمله هاتون خیلی خوب بودممنونم

گلنوش یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 18:30

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
آفرین خواهرزاده ای که دیگه خالت نیستم
خیلی قشنگ شدهههههههههههههههههههههههههههههههه
همون شکلکه که چشماش از ذوق زده بود بیرون
کلی اینو دیدم ذوقیدم
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
امروزم که گفتی خوشحالی که دو ترم بیشتر نمونده منو دیگه نمیبینی پس من دیگه دلداریت ندم

نه خاااااااااااااااااااانومه
دلداری بده چون تو متن هم نوشتم دلم واسه محوطه تنگ میشهدیدی که امروزم کللی ازش عکس گرفتم
تو که 6 ترم زجرم دادی و خاله م بودی این دو ترم هم روش میتونی دو ترم دیگه هم خاله باشی

زهره سادات یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 11:50 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام عزیزم بهت تبریک میگم که فارغ التحصیل شدی و از طرفی هم متاسفم که از دانشگاه و فضای درس و کلاس دور میشی. برای آینده امیدوارم یه شغل خوب داشته باشی و موفقیت روزافزون
خوشال شدم که بعد از مدتها به روز شدی
لینکت رو ندارم تو بلاگم اگه تمایل داشتی بگو با چه نامی لینکت کنم خانمی
در پناه خدا باشی

سلام
البته هنوز یه سال مونده تا فارغ التحصیل بشم اما از الآن دلم داره تنگ میشه
ممنون از لطفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد