عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

فریب

با فریب شاید بتوان چیزی بدست آورد اما در نهایت همان دستاورد مایه تباهی خواهد بود . ارد بزرگ 

 

به شدت دلم می خواد این جمله رو به یه نفر بگم 

واقعا بعضی وقتا بعضیا بقیه رو چی فرض می کنن؟؟؟ 

امروز انقدر از دست یه نفر عصبانی بودم که دلم می خواست هرچی می تونم سرش جیغ بزنم و دق دلی یه عالمه وقت رو سرش خالی کنم اما حیف که... نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه

انقدر از دست اون آدم و سایر اطرافیان دوروش که جلوی چشمش به به و چه چه می کنن و پشت سر ،زیرآب همدیگه رو می زنن عصبانی بودم که بعد از این که از اون محیط خارج شدم کلی با دوستم دعوا کردم(البته غیر مستقیم) یعنی تصور کردم دوستم اون آدمه ست(بلا نسبت!!!) و هرچی رو که نمی شد به اون بگم به این گفتم

طفلی اونم ساکت و آروم شد در حدی که دلم براش سوخت خودشم باورش شده بود تقصیر اونه (آخه اولش فکر می کردم خودش میدونه نقش یه شبیه ساز رو داره اما گویا نمی دونست)... البته آخرش به صلح و صفا ختم شد و قرار شد ناراحتی ها رو بذاریم دم در و فردا برشون داریم و بریم دور هم حرص بخوریم

یه چیز بد دیگه ای هم که وجود داره اینه که یه سری دیگه دارن همین مسیری که ما رفتیم رو میرن (البته زیاد خطرناک نیستاااا اما خیلی آدمو حرص میده) و وقتی بهشون می گیم مسیر رو عوض کنید و بی خیال این آدم شید و تو این مورد آدمای حرفه ای تری هم هستن که صادقهانه کار می کنن و .... با این که خودشونم این حرفا رو قبول دارن اما ... 

البته اونا هم مقصر نیستن .... بعضیا واقعا با زبونشون مار رو از سوراخ می کشن بیرون دیگه این که یه کلاهبرداری ساده در ملا عامه!!! اما واقعا دلم می خواد .... دلم خیلی چیزا می خواد!!! 

بی خیال!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد